Monday, April 20, 2009

the last day of examination....

hello everyone....
its been a while le tak update blog nih..
busy bangat kot....
nak kena study 2 papers skali...
too many things to revise in too little time..
wuwuwuwuw...

tanggal 18 april..
last day paper...
tapi ada 2 papers..
agak horror le arituh aku rasa..
tapi aku try lawan FEAR aku..
penat je balajar dgn motivator nal lawan fear..
so,buat ilek jer....
1st paper pagi tuh, MEtrology yg diajar oleh DR Konneh....
2nd and last paper tuh, Instrumentation and Control System yg diajar oleh Bro Aseef...

meh sini aku kasi review skit pasal paper metrology aku nih....
thankz to Allah banyak2...
coz apa yg study from past year papers and discussion dgn member2,semua keluar..
sebijik!
so,agak tenang le menjawap dgn laju mengingat2 balik jawapan yg dah pnah buat...
boleh la jawap,takde la smpai perfect score ke...
tapi its kinda a good sign le for the next paper.....
paper metrology tuh dah le abiz kul 12pm,paper next kul 2.30pm....
cube tak nak gelabah,buat ilek je...
gi makan dulu lg baguz....
pastu baru gi revise balik...

citer pasal paper instrument ni,agak dah nampak nightmare nye dari awal ler....
susah giler paper nih...
2 subject budak mechatronic yg digabung jadi satu....
soalan nya sgt susah weyh!
rasa mcm nak nagis je tak boleh jawap...
aku ingat aku sorang jer..
semua org pon sama tak bley jawap....
down giler la....
yang aku tak puas hati tuh...
Dr Rini yang tak ngajar kiteorg tuh,nak sgt buat soklan...
tp ssh giler babi...
what the hell kan kasi soklan level budak mechatronic..?
aku tanya la member aku yg bdk mecha, dorng sendiri kata kiteorg nye paper susah giler...
tension aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

semua org jadi tak keruan..
mmg jadi tak happy ler nak cuti....
kami yg tension2 nih nak release tension,gi makan KFC..
haha..
harap sgt le lepas paper ini...
HELP!!!!!!!!
='(

No comments:

Post a Comment