Tuesday, July 14, 2009

new semester....

hello everyone...

dah two or three days jugak aku tak update blog....
selalu after tgk Mentor, mesti aku update pasal show tuh...
tapi last sunday tak sempat because bz kemas barang nak masuk uia...

yeah,sem 1 dah start semalam.....
about the Mentor final...
i'll update later k...
btw, congrats to Fira even dpt third place...
ok la dapat atleast RM10 000 and experiences...
=)

first week of semester..
biasa la...
nak kena setel hostel....
on sunday aku pegi la uia nak register sem..
first time dalam sejarah aku datang awal register and kemas bilik...
selalu after one or two weeks baru aku pindah uia...
umah dekat kan..
haha...

nak amik kunci bilik kena buat declaration H1N1 dulu..
yerla, uia byk international students, bahay jgk la...
dah dapat bilik....
damn, tak sama dgn roomates lama aku..
ramai gak kena separated..
aku layan je la nak gi tgk bilik dulu...
dah le tingkat 4!
takbley tinggi lagi ker?
dah la aku masuk2, bilik kosong..
takde org langsung..
tak kan aku takde roomates kot?
aku bersihkan je la bilik and load barang2 aku.....

permandangan dari tingkap bilik aku...


landscape overview bilik aku...


ok la bilik aku..
dapat compartment yg agak selese coz besar...
letak basikal pon muat...
hehe...

then,mari masuk ke topic add subject..
ade satu yg aku sangat panassssssssssssss ni!
aku nak add le satu subjek nih manually coz section tuh dah penuh...
aku pegi la dgn alan...
lecturer tuh laki..
die punya la tak nak kasi...
so,kiteorg blah jer...
then ade one gurl masuk, dapat plak add !
hangin nye la aku..
mcm sial jer....
tapi atlast dpt gak add online coz ade member yg drop..
teruk tul perangai kalo lecturer mcm tuh...
damn!

mcm biasa la..kelas banyak tak start lagi..
then aku decided nak bayar yuran awal2 coz takut duit abiz lelama nanti...
aku beratur kt finance department punya la lama....
nak tanya total balance je yg tak smpai seminit akak tu bgtau..
haha...
then tabahkan hati plak beratur nak bayar kat bank tuh..
dalam je dah penuh gila...
aku nyer turn,lagi 70..
haha..
sempat gi minum n borak2 dulu...
dah dtg pon tak smpai lg turn..
masuk dlm dgn slamber aku duk atas lantai sandar kt dinding layan ipod n facebook..
last2 smpai turn aku..
lega beb dah setel bayar hutang..
hehe....

Joe Flizzow: " rupiah, ringgit...say it duit duit !" haha

smapai sini je la dulu yer...
penat balik training ni..
bye!

=)








1 comment: