Wednesday, June 17, 2009

Four Quizes in a day.... bravo!

hai guys...
fuh,aku baru lepas buat 4 quizes math td....
kenapa byk sgt?
mcm ni citernya...
aku nye kelas tutorial math tu clash dgn another subject..
so takbley la gi tutorial....

rugi jgk tak pegi tutorial ni..
coz dlm kelas ni la tutor akan bincangkan soalan2 dan cara nal solvekan..
tp apa kan daya, kelas lagi satu tuh pon penting......
dlm setiap kelas tutorial ade one quiz...
markah quiz ni akan masuk dlm carrym arks for final la...
so,before this aku dah deal dgn tutor tuh...
nak dtg buat kuiz jer...
ikutkan plan,setiap hujung minggu nak gi buat..
tp sebabkan member aku sorng tuh byk le hal nyer...
so,tak dpt le pegi...
memandangkan final da dekat..
aku pon gi le nak buat...
ingat nak buat sikit2 dulu...
sekali tutor tu ckp arini last day boleh buat quiz n dia dah nak kena submit marks kt lecturer....
nak tak nak, aku buat je la semua quizes tu tadi....

nasib baik le sister tu baik hati n bagi soalan yg agak basic2 la..
thankz to you!

abiz quiz dah lapar....
aku merewardkan diri sendiri segelas air kopi O ais n goreng pisang..
layan dowh..makan sambil main facebook kt phone..
hahahhaha...
;p

No comments:

Post a Comment