Monday, June 22, 2009

Majlis Kahwin Dian @ Tmn Melewar...

hai everyone....
its monday!
so,amcm semua org?
aku mcm biasa la...
if monday,mesti slow skit nak wat apaper..
hehe....

just received the pictures on Dian's kenduri kawin fro mmy sis...
lambat skit update coz was using my sis's camera...
so,lets have a look...
elok rasanye announce awal2 kt korang...
aku dah lama tak amik gambar...
dalam gamabr2 ni baru aku sedar yg pipi aku dah membiak dgn sehatnya...
ahhahaha...
;p

Dian nikah on the 18th June 2009,Friday...
aku gi nikah dia, tgk kt previous post .
on the 20th June 2009, Saturday plak kendurinye...
aku gi dgn Bedeh, Amin , Anis , Aize and Jijan....

(From left to right : Anis - Aize - Jijan - Syaaban - Bedeh - Amin)


tapi pastu dorang belah awal coz amin, anis n jijan kena attend cousin die wedding plak..
aku plak, kena nunggu family aku dtg..
tak kan tak tunggu, kang segan plak dorng nak dtg....
family aku yg datang : My mummy, my bro , My sis ,my abg ipar n Aisyah!
ni anak akak aku, Aisyah :



memandangkan geng semua dah balik...
aku masuk le sensorng nak amik gambar kenangan dgn pengantin....
memula segan gak nak masuk coz dah sorng...
naseb baik Fya ade teman...
then kat dlm nampak Nurisa si clasmate aku kt uia n kawan2 dia...
so,ajak la dorng amik sekali dgn aku..





pastu family aku pon masuk amik gambar dgn dian sekali...
ni mummy ku bersama dian:


my family with the pengantin:


ni si Mas , Hani , Athirah n DeeDee amik gambar dgn pengantin, aku nak join tp semua gurls la plak :


sempat jugak aku bergambar dgn kak memi yg dah keletihan:


dan sempat jugak bergambar dgn Fya before balik:


tu je la gambar yg sempat amik....
kalo geng2 lain tak balik lg,boleh gak amik gambar bebyk....
erm,lepas wedding tu aku buat ape lg eh?
pikir jap....
ouh,aku gi kedai Edison Chen yang baru bukak tu..
ade kt previous post gambar kiteorg kt sana..
then gi wedding kazen dorng tu plak at nite...

kat sini aku nak ucap tahniah lagi sekali le kat Dian n Dede kerana dah mendirikan rumah tangga....
bila kau pikir balik....
teringat time lepak gila2 dgn dian dulu2....
masa berlalu dgn cepat kan?
dian le first kawan aku yg dah kawin...
tak termasuk la kawan2 aku yg mmg dah kawin time aku knal..
haha..
sedar2 je dah berumur sebenarnya semua org...
hehe....
dian dah kawin..
aku n korang bila lagi?
;p

2 comments:

  1. Aku cinta hati pun belum ada lg.
    Lambat lg la.
    Nak kena kumpul duit lg.
    Org pomuan senang la.
    Haha.

    ReplyDelete