Wednesday, June 10, 2009

potong rambut!

hallo everyone.....

hari ni aku bgn2 tido jer, dapat idea nak potong rambut...
so,aku bgn le mandi nak gi potong rambut....
aku gi, semua stylist tgh ptg rambut org..
so duk le jap....
aku pelik la, kalo setiap kali aku ckp taknak potong pendek sgt,mesti pendek jugak result nyer...
mungkin dorng taknak customer dtg lagi dlm masa terdekat?
hahahahaha...
aku rasa mcm pendek plak rambut nih..
tp ringan skit kepala....
dah naik harga plak gunting rambut..
last tiime aku dtg ,RM15..
td dah naik ke RM20...
layan je la...
aku kalo setiap kali lps potong rambut,mesti rasa buruk je rambut nih...
tp mungkin perasaan je kot..
korng tgk la, ok ke tak :



amcm?
fringe tuh mcm kantoi jer...
hope lelama ok la..
hahahahah....
k la, nak gi kelas..
adios!
=)

3 comments:

  1. haha..perasaang ko jek cam pelik..ok jek rambut ko..xde la pendek sgt..huhu..

    ReplyDelete