Wednesday, May 20, 2009

sembilan belas may....

halooo kawan2...
hari nii 19 may bersamaan hari selasa....
hari yg aku takde kelas....
member aku si apek quiksilver ajak lepak BB dgn dia..
agak menarik le cadangna tuh...
aku yg bgn pon kol 12pm....
around 4pm aku dah smpai KLcc...
mcm biasa,gi melawat kwn2 yg kejer kat kedai quiksilver, adidas, reef n new zealand icecream...
janji nak tunggu apek kat sana...
sempat le aku teman emi break dia isap rokok kat taman...
then aku n apek gerak gi BB berjalan kaki dari klcc...
destinasi yg smpai dulu, pavilion....
mcm biasa jgk...
gi singgah tgk kedai adidas jumpe farol..
tanya ada kasot baru tak...
haha...
then gi parkson tgk min kejer...
min kena paksa dgn aku belanja cupcakes ...
thankz min....
;p

cermin kt kedai min dah jadi tempat favorite amik gambor..haha.
i'm rocking my SUPREME tee..hehe

then gerak gi BB plak...
lepak mamak belakang quiksilver bb tuh tunggu apok dtg...
sempat le melantak roti telur n neslo ais..
then apok dtg, lpk dlm kedai quik plak....
then gi destinasi sebanar iaitu, gi times square....
objektif nak gi tgk beg brand OBEY kat kedai zone 5....
apok n apek ade member kejer situ...
smpai sna, dorng duk sibuk layan customer nigger 2 org...
nigger tu sibuk nak beli kasut Supra...
konon nak jadi kanye west le tuh..
haha...
skali nigger tuh mnat kasut supra staf yg kejer kt situ...
mamat tu baru angkat ,awek dia blanje...
kasuttuh dia beli RM300 je staf purchase..
aku tak knal pon mamat tuh, tp aku duk bakar dia...
jual je harga mahal kat nigger tuh....
mamt tuh berat hati nak jual coz takut awek dia marah..
ahahhaha....
bakar punya bakar..
aku suggest letak harga tinggi...
skali nigger tuh beli cash RM700 dari dia....
free2 je untung RM400!
tapi mamt tuh sabar je le menghadapi awek dia bebel..
haha....
aku da tgk beg tuh, tetibe tak minat plak..
tapi aku minat kat sunglasses obey....
mcm oakley frogskin , smart doh!

ok tak aku pakai?
ok ke, tak ok ke...aku nak jugak! haha


nama model dia : Cool Mother F-Er .
mcm boleh masuk list aku jer..
haha....

then nak balik ,masuk satu kedai nih..
terminat plak nak beli DVD...
dah betahun kot aku tak pnah beli dvd...
dvd titled : Just For Kicks...
haha..beli sebab pasal sneakers la...
best la documentary nih.....
smpai umah terus play...
siap bapak kau pon join tgk..
haha....
mostly sejarah how sneakers jadi trend other than for sport gears je...
nice!

so,itu je la aktiviti hari ni....
kena tido ler...
esok kelas..
bye2...

No comments:

Post a Comment