Wednesday, May 13, 2009

what i got for my birthday present.....

hello again....
after dah beberapa hari tak update blog..
skang semangat nak post memcm...
so,lynkan je la eh..
hehe....

ni nak citer la,ape yg aku dpt as present for besday....
seingat aku ler....
aku jarang giler babi le dpt hadiah time bday dari kawan2...
dulu ade le, mira (arc) kasi present wristband Quiksillver kat aku,thankz!
so,every year tak expect la nak dpt hadiah pon kan...
birthday wishes sms pon dah makin kurang, tp kt facebook maakin byk..
haha....

so, on the 10th of May....
aku kerja....
masuk kul 11am...
mcm biasa la, lemau2 lagi baru masuk kerja....
tengah aku merajinkan diri melipat baju....
masuk seorng girl...
ingatkan customer...
sekali kawan ku rupenya...
agak terkejut le dia dtg, coz tak bgtau pon nak dtg....
she was like rushing giler,coz ade exam final....
she gave me a paper bag, with a toblerone n a card...

Gifts from JUJU!

then she left...
almost 5 seconds je kot,mcm kt pitstop F1...
haha..tp aku pahaam le coz she ade exam....
my fren yg sgt sweet tuh adalah : JUJU!
thankz juju.....i was very happy that day....
=)

that was my first surprise present le...
got another one....

on the 11th of may..
dah tgh mlm gak ler...
anis YM dgn aku,ajak lepak...
aku pon bosan, join le lepak....
join skali dgn amin n ex schoolmate time form 1 dulu kt area seri gombak jgk....
anis dtg dgn VW die yg makin lowered tuh..
ape lg, vroom vroom ler...
smpai sana, anis kuar 3 bijik cupcakes yg dia buat sendiri...
siap cucuk lilin lagi..
aku mcm terharu gler la...
smpai lupe nak amik gambar cupcakes tuh...
thankz very very much dude!
=)

thankz to Allah, i have great peoples as my friends.....

then, nak membanyak kan lagi present...
aku membeli hadiah utk diri sendiri lagi la....
hahaha...

today (12th may) , aku kuar dgn alan,ajeep n ajim gi kota raya....
alan nak beli gitar ....

aku bergaya jap dgn gitar,padahal tak reti main pon...
tgk magic,kaki aku ade byk..haha


then jenjalan kat Kota Raya...
haha, saje je pusing2 nak tgk tempat tuh wujud lagi ke tak...
then da mkn semua,dorang balik....
aku terus perjuangan ke Midvel plak ngan Zed ...
aku sbanrnye nak tunjuk Zed kat mana nak beli seluar jeans yg slimfit...
aku bwk le gi kedai Bittersweet kt the Garden midvel....
aku pon dah target nak beli brg kt situ....
kesudahannya, aku membeli 2 jeans n 2 tshirt brand Obey...


puas hati weh...!
haha......

then berpisah plak dgn Zed.....
dia balik....
aku teruskan lagi perjuangan gi Pavilion plak...
nak jumpe Man kasut...
haha...
dah janji nak jumpe sana amik kasut Nike Air Max tuh....
lepak2 borak dgn Man n his gf....
then aku gerak gi melawat Min kerja kt Miss Sixty...
then melawat bebdk Quiksilver kt BB outlet...
beborak dgn Apoq.....

then da bosan, gerak gi Klcc plak...
aku gi jumpe member2 yg kerja kt klcc....
punya la murah rezeki, lepak ngan bebdk New Zealand icecream...
dorang jamu aku dgn nachos n fries dorng beli kt Chilis....
mcm tetahu aku lapar...
haha....
then tunggu kul 10pm coz aku nak balik reramai dgn bebdk tuh.....

wah,kalo nak ikutkan,jauh gak aku berjalan arini....
destinasi aku visited : kota raya,midvel,pavilion,bb,klcc....
hebat!
haha...

so ni le hadiah aku beli utk diri sendiri...
hehehe...
hehe,i'm happy!
;p

4 comments:

  1. HEY HEY! so cute siap ambek gambar! Siot je pitstop F1. Hahaha. Sile makan choc tu sebelum cair..! Happy birthday again! Mwah2!

    ReplyDelete
  2. u've been sweet to me...
    kena la amik pic...
    hehe....
    choc itu sudah abiz di makan....
    sedap woh!
    thankz juju..
    mwah2!
    =)

    ReplyDelete
  3. hahaha!! merayap eh ko ban. berbahgia lah ko.. adoila. sori aku terlupa. awal2 aku ingat. ble tbe masa aku lupe. =x
    ko pe cte? kerja? hairan. zzz

    ReplyDelete
  4. Haha.
    Lambat wish kena kasi hadiah.
    Haha

    ReplyDelete