Friday, May 8, 2009

.....twenty three.....

hello my fellow friends.....
lama aku tak berblog nih....
yerla,internet takde...
plus bz gi kerja lagi....
now dah start sem baru plak......
shortsem mcm biasa la.....
uia jadi mcm pekan cowboy....
takde org sgt, siap bley dgr angin lalu mcm kat pekan koboi..
hahahaha......

today dgr khabar henset aku yg rosak tuh akan siap....
agak mcm bersyukur n tak sabar nak guna henset tuh....
hehe....

aku tetiba mcm baru sedar.....
lagi few hours, umur aku akan bertambah satu angka lagi...
OMG!
dah 23 tahun aku hidup....
Alhamdulillah and syukur kpd ALLAH....
tapi mcm tak percaya je umur dah 23....
rasa mcm belas2 lagik je..
hahaha.....
muka aku pon mcm baru 19 jer...
;p
umur dah 23, still tak abiz lagi study....
aku mmg mcm tak dpt bayang yg umur ku sudah 23....
angka 23 tuh mcm dah byk sgt utk aku...
haha....

memandangkan esok besday aku....
nak ucap terima kasih kepada mummy and daddy ku yg tak penat membesarkan aku....
abang and kakak yg juga banyyak membantu....
love u all....!
=)
and tak lupa kepada semua kawan2 aku yang baik hati and helpfull all the time...
tanpa korang,sape le aku nih....
thankz gak kepada semua insan yg aku kenal and tak kenal skali....
aku doakan semua org murah rezeki and panjang umur.....

erm, umur dah 23 nih....
aku harap ,aku sendiri dapat ubah diri sendiri utk jadi lagi baik ler...
i want to change myself from good to great....
semoga murah rezeki aku, panjang umur and jadi insan yg berguna la....
doakan la yer..hehe...

adiosss!
=)

1 comment: